02 780 04 70
 

Teden programiranja

Letos smo v okviru tedna programiranja (6.–21. oktober 2018) pripravili predstavitve o programiranju robotov in računalniških iger.

Sošolca Aljaž in Filip ter jaz smo g. Sužniku, računalnikarju in organizatorju informacijskih dejavnosti na šoli, pomagali četrtim in petim razredom prikazati to nadvse zanimivo dejavnost. Naš cilj je bil navdušiti učence in pokazati, da računalniki niso le za igranje iger. Otroci smo dandanes veliko časa za najrazličnejšimi napravami in na njih igramo računalniške igre. Še bolje kot igrati pa je izdelati igrico. Z malo vaje lahko hitro dosežeš lep rezultat. Enako velja tudi za programiranje robotov, brez katerih si  življenja ne znamo predstavljati. Lahko delajo namesto nas, opravljajo nevarna opravila in nas tudi zabavajo. Toda za vsakim robotom stoji človek in ure zanimivega programiranja. Vse, kar robot stori, mu ukaže človek. To spoznanje smo želeli prenesti tudi na mlajše učence.

Učencem smo pokazali robota, ki ga je sestavil g. Sužnik. Ta robot je res neverjeten. Popolnoma sam je lahko sestavil rubikovo kocko. Tudi Aljaž je predstavil svojega robota Mindstorm. Njegov robot je sledil črni črti in se po njej pripeljal do cilja. Zaradi slabe podlage smo imeli na začetku nekaj težav, ampak na koncu se je vse izteklo tako kot se mora. Učencem so bili roboti zelo všeč. Nato pa smo se preusmerili na programiranje iger. S Filipom sva pokazala tudi svoje igre na Scratchu. Mislim, da so bile učencem všeč. Po kratki predstavitvi iger, s katerimi smo pokazali, kaj vse se da narediti, če se potrudiš, smo učence naučili uporabljati osnovne skripte. Učenci so se v programiranju preizkusili tudi sami. Petim razredom je šlo nekoliko bolje od rok, čeprav so se tudi četrti razredi izkazali. Nastalo je veliko zanimivih projektov.

Bilo je zelo zanimivo, tako za učence kot za nas. Upam, da se bomo še kdaj lotili česa podobnega.

Sandro Čeh, 8.b

 
 
 

Deli